Terug naar de startpagina. Oude Raadhuis met torentje en bordes uit 1806. werd als raadhuis tot 1963 en sinds 1990 gebruikt als huisvesting voor de Heemkundekring en VVV. Heilige Luciakerk, neogotische kerk uit 1859 gebouwd door H.J. van Tulder. Brits militaire begraafplaats en laatste rustplaats voor 665 Britse militairen Televisietoren Mierlo is een 105 meter hoge zendmast uit 1957. Kasteelboerderij aan de Kasteelweg uit omstreeks 1700 behoorde oorspronkelijk bij Kasteel Mierlo. De huidige standerdmolen zou gebouwd zijn in 1640 en stond op het hei-eind. In 1858-1860 werd de molen overgeplaatst naar de dorpskern van Mierlo. Patronaatsgebouw uit 1914, het familiewapen bevindt zich boven de ingang.

Kom erbij: Inschrijfformulier lidmaatschap / wijzigingsformulier

(In geval van wijziging hoeft u naast uw voorletter(s) en achternaam alleen de gewijzigde gegevens te vermelden!)

Voorletter(s), voornaam:

Achternaam: (dit veld is verplicht)

Geslacht:

vrouw  man
Adres:

Postcode:

Woonplaats:

Telefoonnummer:

Mobiel:

E-mailadres: (dit veld is verplicht)

Nieuwsbrief:

Alle leden ontvangen de nieuwsbrief van HKMyerle digitaal (via de hierboven ingevulde mailbox).

Bankrekening IBAN:

Lidmaatschap:

hoofdlid hoofdlid + gezins/partnerlid
(bij gezinslidsmaatschap hieronder de gegevens van het gezins-/partnerlid vermelden aub.)

Voorletter(s), voornaam gezins-/partnerlid:

Achternaam gezins-/partnerlid:

Geslacht gezins-/partnerlid:

vrouw  man
Betaling Contributie:

ik geef een machtiging af (machtigingsformulier inleveren!)
ik maak de contributie per bank over

Ik wil me graag inzetten voor de Heemkundekring (dit veld is verplicht)

nee (nog niet)

Zo ja, dan wil ik me graag ..... inzetten

structureel
incidenteel

Zo ja, dan wil ik mijn bijdrage leveren door/aan: (meerdere antwoorden mogelijk)

samenstellen van de Nieuwsbrief
artikelen voor de Koerier te schrijven
de Koerier bij de leden aan huis te bezorgen
activiteiten (bv. lezingen, excursies) te helpen organiseren
meedenken over en organiseren van tentoonstellingen
historisch onderzoek (literatuur, archief) te doen
lezingen voor te bereiden en te houden
archeologie
historische geografie
genealogie
foto-werkgroep
Oude Raadhuis mee beheren
weet ik nog niet precies, wil graag wat meer informatie

Bovenstaande informatie betreft:
(dit veld is verplicht)

vul in: N als er sprake is van een nieuw lidmaatschap of W als er sprake is van een wijziging.
Opmerkingen:
(Heeft nu nog iets mee te delen of te vragen vul dat dan hier in.)

Ontwerp: Beeldmerk ViziVormViziVorm | Realisatie: Bullit beeldmerk Apart InternetApart Internet | Webmaster: Hans Verhees